تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۲۸ مهر ۱۴۰۳

ببینید | جنگ لبنان و اسرائیل در مرحله جدید| جزئیات حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به منزل نتانیاهو

کارشناس شبکه العربی با شرحی از جزئیات حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به محل اقامت نتانیاهو می‌گوید: این حمله آغاز مرحله‌ای جدید از جنگ حزب‌الله و رژیم اسرائیل است.

ببینید | جنگ لبنان و اسرائیل در مرحله جدید| جزئیات حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به منزل نتانیاهو

رویداد۲۴| حزب‌الله لبنان در جدیدترین عملیات خود علیه رژیم صهیونیستی یک پهپاد را به محل اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل فرستاده است. کارشناس شبکه العربی در شرح جزئیات این حمله می‌گوید: اینکه چگونه این پهپاد به محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی رسیده شکاف و نفوذ بزرگی برای امنیت اسرائیل به صورت آشکار و خطرناک است.
وی درباره اینکه جبهه مقاومت چگونه این پهپاد‌ها را ارسال کرده که به اهداف خود اصابت کرده‌اند، می‌گوید: مقاومت عملیاتی ترکیبی انجام می‌دهد به این صورت که ابتدا پهپاد‌هایی را برای درگیر کردن سامانه پدافندی ارسال می‌کند. در همین حین پهپاد‌های انفجاری را به سمت اهداف مورد نظر خود ارسال می‌کند.
به گفته او، در این حمله نیز پهپاد به ۷۰ کیلومتری جنوب حیفا و منطقه قیساریه و محل اقامت نخست وزیر اسرائیل رسیده است.
وی درباره نتیجه این عملیاتت نیز گفته:، اما نتیجه این حمله هر چه باشد، رسیدن پهپاد به محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی یک نفوذ بزرگ و همه جانبه برای این رژیم است. زیرا پهپاد به محل اقامت بالاترین مقام این رژیم رسیده است و گنبد آهنین و هیچ یک از سامانه‌های پدافندی نتوانسته‌اند مانع آن شوند و این یک مرحله جدید از نبرد میان اسرائیل و مقاومت است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما